Forum Hellsinki Strona G│ˇwna Hellsinki
Hellsinki [highway to hell]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Boje si─Ö tej dekoloryzacji bo jestem z malego miasta i nie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hellsinki Strona G│ˇwna -> Wszystko
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Speedwayowiec



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 6:31, 09 Kwi 2014    Temat postu: Boje si─Ö tej dekoloryzacji bo jestem z malego miasta i nie

tak ze mam nadzieje ze ktos skorzysta Pzdr
[link widoczny dla zalogowanych]
w razie czego b─Öd─Ö pami─Öta─ç
To moze maly wiosenny zlot ?
Ale ja się uparłam i szczerze jestem mega zadowolona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lewatywa nie tylko czy┼Ťci ale jest tak┼╝e metod─ů leczenia! [link widoczny dla zalogowanych] A dok┼éadnie, napisa┼éa co pownnam je┼Ť─ç, jak si─Ö odzywia─ç, aby kilogramy (gramy), kt├│re zrzuce podczas g┼éodowki, nie wr├│ci┼éy.
IgG ilo┼Ťciowo 3.0 IU/ml ale ┼Ťliczny,miodowy blond Wi─Öc jednak jest mo┼╝liwe zej┼Ťcie z ciemnego koloru do blondu,potzreba tylko dorego fryzjr Wiadomo,┼╝e domowe farbowanie mo┼╝e ro┼╝nie skonczy─ç. czy ktos ma moze do odsprzedania? czy sama te┼╝ je tak uczesz─Ö - nie ma problemu!!! 4000 stepow to jest ok.600 kcal. [link widoczny dla zalogowanych]
- przede wszystkim nie lataj jak nakrecona, tylko sprzataj dokladnie i w normalnym tempie [link widoczny dla zalogowanych] ja mam na imie nikola i mi sie to imie bardzo ale to bardzo podoba nie wiem czy ludzie ktu┼╝y pisz─ů ze to imie ┼Ťmierdzi i ┼╝e im to sie nie podoba to tak zasmuca mnie i inne nikole na ca┼éym ┼Ťwiecie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 godz. Tomasz Kot pasek ketonowy w takim samy kolorze jak przez ostatnie dni, czyli stan ketozy wysoki. I w┼éa┼Ťnie czy mog─Ö si─Ö masturbowa─ç teraz czy nie?!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale nigdy nie mia┼éam nadczynno┼Ťci lub niedopczynno┼Ťci .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzidziuch---rozumiem
Jak Tobie przebiegaja kolejne dni ?
A kosmetyczka jest chyba mniej bolesna ni┼╝ niejeden chirurg xD dzi─Ökuj─Ö za rady.
[link widoczny dla zalogowanych]

Po co m├│wicie facetowi \kocham ci─Ö\ ?
[link widoczny dla zalogowanych]
W ka┼╝dym razie m├│j Turek po prawie roku nie da┼é mi spokoju, co jaki┼Ť czas w momencie najmniej niespodziewanym potrafi uderzy─ç w spos├│b naprawd─Ö wyrafinowany,wie, co zrobi─ç, aby zabola┼éo, chocia┼╝ realnego dost─Öpu do mnie nie ma.Je┼╝eli chcesz to napisz do mnie na priv.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podczas pobytu na sali porodowej strasznie chcia┼éo mi si─Ö kup─Ö, a kiedy powiedzia┼éam po┼éo┼╝nej, ┼╝e musz─Ö do toalety ona do mnie, ┼╝e mnie nie pu┼Ťci, bo mam prawie pe┼éne rozwarcie i ┼╝e w tym kiblu urodz─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] proponowal bym wykonanie zdjecia RTG oraz konsultacje ze specjalista,a co najmniej z fizykoterapeuta oni tez sie znaja na zdjeciachRTG
Prosze o komentarze ul. i akryl i ┼╝el wygl─ůda ok je┼Ťli po┼éo┼╝ony jest tak jak by─ç powienien a nie byle jak. cze┼Ť─ç Gruba!!! Jesli Ci sie chce to sprawdz sobie spozycie cukru na przecietnego Amerykanina i wyobraz sobie skale zjawiska. [link widoczny dla zalogowanych]
Jak wyj┼Ť─ç z bulimii?? [link widoczny dla zalogowanych] -1-2-i2299384926.html aha. Pozdrawiam ! Rano obudzilam sie i mialam je o wiele wieksze niz wczesniej. Hej! Jestem po 3 i efekt jest niesamowity!
a tutaj tak bardzo sie tego nie odczuwa, gdyz cwiczenia sa zroznicowane i nie tak monotonne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedz tylko zup─Ö i owoce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale na szcz─Ö┼Ťcie s─ů osoby, kt├│re potrafi─ů podtrzyma─ç na duchu
[link widoczny dla zalogowanych]
M├│j ch┼éopak m├│wi┼é te┼╝ ze mo┼╝e mie─ç klauzul─Ö m├│wi─ůca o zakazie wst─ůpienia w ponowny zwi─ůzek.
18.Avril Lavigne - Tomorrow
za granica duzo mulzumanek idzie do lekarzy co robia operacje plastyczne i chca zeby im cos tam w pochwie zszyli.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest tam artyku┼é, dlaczego nie mo┼╝emy schudn─ů─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja ostatnio by┼éam na Damrota 59w Tychach i przyznam szczerze ┼╝e wysz┼éam bardzo zadowolona bardzo du┼╝o klient├│w maja i fajne promocje na koloryzacje szuka┼éam bardzo d┼éugo fryzjera dobrego i polecila mi znajmoma kt├│ra chodzi ju┼╝ tam przez 2 lata polecam studio fryzur j.p.stasik aha dziewczyny sa bardzo pofesjonalne i doradzaj─ů do kszta┼étu twarzy

i rzeczywi┼Ťcie przysz┼éam na farb─Ö-tym razem zajmowa┼éa si─Ö mna druga Pani Kasia bo byl to sezon urlopowy i obie Panie spisa┼éy si─Ö na medal. [link widoczny dla zalogowanych] 1- ha┼éa┼Ťliwo┼Ť─ç!
salon urody la fayette pozna┼ä plaza-obs┼éuga ma tak w nosie klienta jak zesz┼éoroczny ┼Ťnieg!! Nie obiecuj gruszek na wierzbie. Zaraz zjem ┼Ťniadanko i tableteczki. niebawem ruszamy z kartami klienta Pewnie nie by┼éa┼Ť w okolicach Neapolu i niewiesz jakie tu s─ů realia. [link widoczny dla zalogowanych]
szukam kole┼╝anki lub przyjaci├│┼éki ze zachodniej cz─Ö┼Ťci polski.szukam te┼╝ ludzi emo ale ja niejestem emo piszci na m├│j email [link widoczny dla zalogowanych] heh a na dodatek w moskwie te ciuchy s─ů 2 razy drosze strasznie mi sie tez te buty J.LO podobaj─ů...ceny takei sredniawe ale coooz.... owoc├│w morza za to nie trawie (chocia┼╝ inni lubi─ů) Kasiaczek84 - ja r├│wnie┼╝ mia┼éam depilacje laserow─ů w boston clinic na warszawskim wilanowie U2-with or without you Zaczynalam od 5 min ( brak kondycji) a teraz jezdze 30- 45 min.Ale stwierdzilam z przerazeniem ze moje spodnie sa ciasne alebi sie nie mieszcze w nie. ej prosze bez przesady.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli tylko waga drgnie to na pewno b─Ödzie dla mnie BIG motywacja...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
2.
[link widoczny dla zalogowanych]

To by┼éo wczoraj, a dzi┼Ť mam brunatno r├│┼╝owe plamienie.
[link widoczny dla zalogowanych]
moja kolezanka sobie spalial,a potem jej odrosly o wiele dluzsze,grubsze i ladniejsze. Ale powinna┼Ť uwa┼╝a─ç tym bardzie, ┼╝e ju┼╝ mia┼éa┼Ť jak─ů┼Ť przygod─Ö z Ksi─Ödzem, o kt├│rej nawet nie chcesz pisa─ç, bo pewnie jeszcze boli!!!!!!Wpakowa─ç si─Ö w taki niezbyt korzystny uk┼éad nie jest trudno, ale p├│┼║niej doj┼Ť─ç do siebie baaaaaaaaaaaardzoooooo!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ekchem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a jak to ze mn─ů jest hmmm ci─ůgle taki sam
Mam 65cm w tali a w udach 52 lydka 38 .pomozcie!
Po takich kuracjach ci─Ö┼╝ko jest doj┼Ť─ç ┼╝e sob─ů do ┼éadu psychicznie i fizycznie.
[link widoczny dla zalogowanych]

hej poznam z wielka checia dziewczyne z wro w celu wszelkich plotek,pogadania,imprez i dobrej zabawy w dobrym towarzystwie.Ja studentka lat 20 zabawna lubiaca dobre towarzystwo i ciekawa zycia ze mna sie nie bedziesz nudzic i pogadasz dobrze od serca. [link widoczny dla zalogowanych] Tak chcialam i tak mam.
Nie dosy─ç tego moja matka kt├│ra cierpi na nadcisnienie po za┼╝yciu preparatu na bazie subitraminy (pow├│d nadwaga) odnotowa┼éa znacz─ůcy spadek ci┼Ťnienia. Naprawd─Ö warto! Nie polecam Paj─ůka, nordic walking w wodzie!: Bylam w marcu, albo kwietniu u pani Basi w La Visage na Krowoderskich Zuchow (ktora wczesniej byla w Pure Diamond). [link widoczny dla zalogowanych]
Podstawowa zupa spalaj─ůca t┼éuszcz mo┼╝e by─ç jedzona kiedykolwiek poczujesz g┼é├│d. pr├│buj─Ö sama. napisz.mi.meila.prosze A teraz pytanie do wszystkich tych kt├│rym zdjeli juz aparacik jak radzicie sobie z bliznami ? He ja te┼╝ lubie czasem sobie tak sprawiac przyjemnosc.Mam 29 lat ale wci─ů┼╝ mnie to bawi i daje rozkosz.Kucam sobie i od do┼éu strumien na myszke i odlot CHOROBY KOBIECE---porady Planuje sie do niego wybra─ç ale zupe┼énie nie wiem gdzie przyjmuje i nie znam nr telefonu ┼╝eby sie zarejestrowa─ç , jak kt├│ra┼Ť z was moglaby to prosze o podanie
Fajnie strzyże, młodzieżowo, cieniuje, potrafi doradzić- jak poprosisz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mowiac o rodzinie w polsce ktora nie bedzie wiedziala jak cie szukac.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hellsinki Strona G│ˇwna -> Wszystko Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin