Forum Hellsinki Strona G│ˇwna Hellsinki
Hellsinki [highway to hell]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

do kilku dni w okolicach jajnikow czuje guzy nie wiem czym t

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hellsinki Strona G│ˇwna -> Wszystko
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Speedwayowiec



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 715
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 17:35, 09 Kwi 2014    Temat postu: do kilku dni w okolicach jajnikow czuje guzy nie wiem czym t

Proponuje nieco zapomniane ale Polskie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy komu┼Ť pomog┼éa?
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny, zanim wyjedziecie jako aupairki, przygotujcie sie do tego przez zebranie roznych ciekawych zabaw itp., zebyscie w razie czego mialy cos w rekawie, jak sie bedzie trzeba dluzej zajac dzieckiem, czyms je zainteresowac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aerosmith - I Dont Wanna Miss A Thing
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety od jakiego┼Ť czasu coraz wi─Öcej uwagi po┼Ťwi─Öca na czesanie przy pokazach, sesjach, zdj─Öcia na ok┼éadki etc. [link widoczny dla zalogowanych] Dzi─Öki Katie
no, ale to by kolidowa┼éo z tym, co napisa┼éa┼Ť o przytyciu ... Witaj Martyszia. dziewczyny jeste┼Ťcie wspania┼ée- po przeczytaniu dzisiaj w pracy (o zgrozo!!!!) prawie ca┼éego topiku dosta┼éam takiego pawera, ┼╝e ho-ho. W oprawie na ┼Ťcianie b─Ödzie pami─ůtk─ů na d┼éugie lata. Oczywi┼Ťcie wszystko im wolno a p├│┼║niej nie widz─ů nic z┼éego w tym, co zrobili....Swoj─ů osobowo┼Ťci─ů potrafi─ů wyprowadzi─ç z r├│wnowagi i doprowadzi─ç do ┼éez..... [link widoczny dla zalogowanych]
mnie szefowa venus bardzo odpowiada, ┼Ťwietnie strzy┼╝e, czesze, w┼éosy si─Ö uk┼éadaj─ů. yola13, Tw├│j poziom prolaktyny jest za du┼╝y, trzeba to leczy─ç. 2 tygodnie temu mia┼éam robion─ů przegrod─Ö i plastyk─Ö nosa-by┼é garbaty i krzywy. Dalsze obra┼╝anie siebie nie ma wi─Ökszego sensu , ani ty nie ┼╝ywisz do mnie sympatii ani ja za tob─ů nie przepadam . z praca dla opiekunek jest ci─Ö┼╝ko. Tatlim przyzna┼éa mi racj─Ö - to┼╝ to szok jak to z Tob─ů jest?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam ogromny biust chyba cos pod D pochodzi albo du┼╝e C.Pod biusteem mam ma┼éo ;((((Pom├│┼╝cie bo ch┼éopacy i nawet dziewczyny sie ze mnie nabijaj─ů ja juz mam tego serdecznie dosy─ç!!!Pomocy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Słowackiego tel.
[link widoczny dla zalogowanych]
W mojej pamięci pozostał obraz wyrazu twarzy lekarza i pózniejsze opiepszanie... Trzymajcie się cieplutko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wiem ┼╝e otwar┼éa sw├│j salon je┼Ťli kto┼Ť bedzie wiedzia┼é prosze o namiar bardzo mi zale┼╝y dzi─Ökuj─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam pytanko mam kolczyka od 5 dni i mam lekko czerwone ko┼éo kuleczek kolczyka mam z titana . [link widoczny dla zalogowanych] Czuj─Ö si─Ö ┼Ťwietnie, przede wszystkim poprawia mi si─Ö kondycja, no i co dalej...zobaczymy Pozdrawiam i polecam sklep internetowy [link widoczny dla zalogowanych]
mi si─Ö wydaje ┼╝e te wizyty s─ů nawet co tydzie┼ä (doktor przyjmuje w pi─ůtki) ale mo┼╝e i cz─Ö┼Ťciej. St─ůd tez by┼éy moje podejrzenia co do b├│lu w okolicy jajnika, ┼╝e ta nerka promieniuje, tylko, ┼╝e jajnik bola┼é troszk─Ö wczesniej ale za bardzo si─Ö tym nie przejmowa┼éam my┼Ťlac,┼╝e to wina jajeczkowania. Macie jakie┼Ť dolegliwo┼Ťci inne?Przepraszam, ┼╝e tak pytam ale kiedy┼Ť pisa┼éam tutaj kilka wiadomo┼Ťci te┼╝ mia┼éam problem z prolatyn─ů i tarczyc─ů i uda┼éo si─Ö po po 5 miesi─ůcach leczeniach (a 3 latach stara┼ä) zobaczy┼éam dwie kreski. Mo┼╝e i panikuj─Ö, ale je┼Ťli dalej bedzie ros┼éa, to nie ominie mnie w najbliszym czasie operacja. konieczno┼Ťc posiadania pewnych zasob├│w finansowych, kt├│re musz─ů by─ç zamro┼╝one na koncie na dow├│d, ┼╝e jestem w stanie si─Ö utrzyma─ç jaki┼Ť czas). [link widoczny dla zalogowanych]
Oby jak najmniej takich profesjonalistek, kt├│re brak talentu chc─ů nadrabia─ç oszustwem!! ****** PRODUCENT *****NISKIE CENY **** SPRAWDZ***** Robili mi biopsje, bylam u 3 endokrynolog├│w nawet u onkologa i wszyscy zalecaja usunac, bo podobno statystyki m├│wi─ů, ┼╝e w takim przypadku do 15% wszystkich przypadkow guz moze okazac sie nowotworem zlosliwym. Je┼Ťli chodzi o prezenty to ka┼╝da z uczestniczek przynios┼éa ze soba jaki┼Ť drobiazg. Lepiej zastan├│w sie ilu osobom by pomog┼éo dopuszczenie L/M do oficjalnej sprzedazy ,ale znajac nasze realia do tego nie dojdzie ,wiec daruj sobie ten bzdurny artyku┼é ,ktory nic nie zmieni porocz tego ze L/M nadal bedziemy kupowac tylko bedzie drozszy , mniej go bedzie a wiecej podrobek bo beda na nas zyrowa─ç TACY JAK TY . Nie uwa┼╝am jednak by┼Ť mia┼éa pow├│d do wyrzut├│w sumienia. Otworzy┼éam butelk─Ö wina z ch┼éopin─ů i ┼Ťwi─Ötowa┼éam rocznice hihihihi
Strasznie się cieszę, że niedługo będzie wyrok pierwszej instancji...
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba faktycznie chodzi tu o wyeliminowanie konkurencji...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam wszystkich, czy spotkanie sie odbylo?hmm cisza na topiku az strach wzbiera
[link widoczny dla zalogowanych]
przyspiesz kr─ů┼╝enie Dzi─Öki Bomba, swego czasu te┼╝ mi to pomaga┼éo - kiedy bra┼éam pigu┼éki.
/200 g weglowodanow mialo byc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiedzia┼é mi, ┼╝e w jego praktyce nie zdarzy┼éo si─Ö to ani razu, po drugie - nie mamy wy┼╝u demograficznego i w sierpniu nie maj─ů bardzo wielu pacjentek.
w wakacje rozjasnilam sobie wloski w salonie loreala i fakt, zniszczyly sie bardzo i troche ich wypadlo, ale minelo juz prawie 5 miesiecy a wlosy sa w lepszym stanie i mam bardzo jasny blond!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jakbym mia┼é poleca─ç jak─ů┼Ť lewatyw─Ö opr├│cz moczu to wybra┼ébym z rumianku i z kawy. [link widoczny dla zalogowanych] mo┼╝e kogo┼Ť polecacie?
Nie pamietam numeru ale jak bedziesz szla ta ulica to po jej prawej stronie obserwuj wszystkie wystawy. taaa za to NIKOLA jest jak ch*j polskie Powiedzcie o tym leku lekarzowi Bartek 80 nie wiem co mam Ci poradzi─ç poniewa┼╝ jak czytam to forum to inni maj─ů cze┼Ťciej takie podwy┼╝szone IgG . A ramiona s─ů OK. [link widoczny dla zalogowanych]
Zalezy jakie masz usta i co chcesz osi─ůgn─ů─ç. Nie martw si─Ö, pomy┼Ťl, ┼╝e ilus tam na 100 pasa┼╝er├│w, b─Ödzie mia┼éo podobne obawy...w ko┼äcu nie jestesmy sami...tak┼╝e po smierci wspolczuje :/ ale jak juz wszystko wyreguluja to bedziesz czyla sie o niebo lepiej Ech...ci─Ö┼╝kie jest ┼╝ycie na diecie... Ja chodzilam na zabiegi laserem. Dodam, ┼╝e na codzie┼ä maluj─Ö si─Ö b. Przerzu─ç si─Ö na warzywa gotowane na parze - smak du┼╝o lepszy, zachowuje si─Ö wi─Ökszo┼Ť─ç substancji od┼╝ywczych.
ja chce na nim ─çw wi─Öc mi nie przeszkadza
[link widoczny dla zalogowanych]
Eurydynia
--> kibi - dasz rad─Ö, ju┼╝ jeste┼Ť prawie w po┼éowie!
[link widoczny dla zalogowanych]

A JA NIENAWIDZE KOLORU BEŻOWEGO i Zaraz założe topik antybeżu!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
-a gdzie te wyniki ?- pytanie do mnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
duzo nas tableciar.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale strasznie niepraktyczne, spodnie mam na my┼Ťli.
Prosze mi odpowiedziec bo zastanawiam sie nad cwiczeniami na orbitreku czy mam ─çwiczyc codziennie czy trzy razy w tygodniu?

b─Ödziesz mia┼éa trening o jeden dzie┼ä d┼éu┼╝szy, ale mi─Ö┼Ťnie przecie┼╝ na tym tylko zyskaj─ů. [link widoczny dla zalogowanych] Ja bylam w Niemczech i \zaliczylam\ 2 rodziny.
mam stracha. Zap┼éacili to reklamuje, nie podpisa┼éa bumagi na stosowanie tych kosmetyk├│w. Bardzo dobrze robi─ů kolczyki w ka┼╝dym miejscu cia┼éa w Studio Prestige w W-wie na ul.Obrze┼║nej.Polecam. wiem co mowie i odradzam ta metode komus kto chce sobie po prostu wydluzyc nogi bo ma taki kaprys (co innego jak ktos ma 1 noge krotsza i przeszkadza mu to w normalnym funkcjonowaniu). Zaraz musze i┼Ť─ç do sklepu bo zupka mi sie konczy... [link widoczny dla zalogowanych]
Benusik w kwietniu wszystko rozkwita wiec mam nadzieje ze my tez hej kreciolki ja tez mam bardzo krecone wlosy niczym kabla od telefonu jak bylam mala zawsze plakalam dlaczego mam takie wlosy ,ale z wiekiem zaczelam je kochac poniewaz nauczylam sie je pielegnowac a one mi sie odwdzieczyly.a wiec lasencje jesli wlosy wam sie pusza podczas snu i nie tylko najlepsza i sprawdzona rada wyschniete wlosy delikatnie zmoczcie jeszcze raz tak zeby nie byly mokre i wgnieccie we wlosy krem do wlosow dobre sa te .z zjaja tanie i nie kleja wlosow!! Pojawia si─Ö tylko w nocy i jest bardzo nieprzyjemny. Pozdrawiam wytrawnych d(^_^)b Aby zachowa─ç zdrowie i prawid┼éow─ů wag─Ö cia┼éa powinni┼Ťmy spo┼╝ywa─ç min. moj brat je wtedy bral w reke i wywala┼é przez okno w lazi─Öce , a raz to by┼é taki ze az on sie go bal wziac byl jak prawie 2 rece , ja nie mam pojecia co to bylo jak tarantura ....
do - elpida - mowisz ze w miejscu naci─ůgniecia pojawia sie tkanka ┼é─ůczna?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hellsinki Strona G│ˇwna -> Wszystko Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin